2009-07-27 Facebook?!?

Har nu äntligen blivit med Facebook...
Älskad av en del och hatad av andra.
Jag ska i alla fall ge den en chans men det betyder ju att jag har ännu fler trevliga sidor med bilder att titta på.

I förmiddags när jag stod ute och trimmade hundarna lite lätt kom Diezels "farfar" Tord förbi och tittade på honom. Han är uppe i Kalix och firar sin mammas födelsdag. Helkul!!! Han hade med sig Robert och Jan-Olov som har kennel Majos.

Har också hunnit med att titta på Marias valpar på Brudholmens kennel. Sex söta collievalpar som nu är sju veckor. Tack Maria för titten... Du får väl komma till mig senare i sommar...

Har också fotat Diezel och Maggans mage




Diezel


Kommentarer
Postat av: Ewa

Oj vad vi väntar! Men nu börjar nedräkningen :)

2009-08-02 @ 11:58:50
URL: http://www.puttifar.se
Postat av: Kristin Nordström

Tänk att magen är så stor och att i den många cockergryn bor =) Oj va det är spännande.

2009-08-03 @ 13:05:20
Postat av: Petra

Men vad spännande med Maggan/Robin valpar :) Väldigt längesedan jag kikade in till er och har ju alldeles missat att det väntas valpar, men nu kommer jag hålla utkik vad som tittar ut ur den finfina magen :)



Lycka till med valpningen, håller tummen att allt går som på räls!



/Petra

2009-08-08 @ 09:54:29
URL: http://picantes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0